piątek, 4 stycznia 2008

Sesja

Egzaminacyjna sesja zimowa:
7 stycznia 1 termin kolokwium całościowego z Biochemii
18 stycznia 2 termin kolokwium całościowego z Biochemii
25 stycznia zaliczenie Biochemii
29 stycznia zaliczenie Genetyki
1 lutego zaliczenie Ekologii
4 lutego zaliczenie Meteorologii
8 lutego zaliczenie Chemii
Powyższe terminy mogą ulec zmianie w najbliższym tygodniu.
Co do Biochemii:
>> Dzień dobry,>> Ponieważ nie pojawiła się Pani u mnie w celu ustalenia terminu>> kolokwium>> całościowego zaliczeniowego z przedmiotu Biochemia, wyznaczam termin>> kolowkium na 7 stycznia 2008 o godzinie 9, w Katedrze Biochemii.>> Równocześnie wywieszam tę informację na tablicy ogłoszeń, Proszę>> przekazać zainteresowanym.>> Izabela Greń


Ø Szanowna Pani Doktor> Na jednych z ostatnich ćwiczeń z biochemii rozmawiałam z Panią na temat> warunków zaliczenia przedmiotu biochemia dla osób, którym nie udało się> w terminie zdobyć odpowiedniej średniej ocen dającą możliwość> przystąpienia do egzaminu. Ze wstępnej rozmowy z Panią wywnioskowałam,> że do rozpoczęcia przerwy świątecznej osoby zagrożone maja czas na> zaliczenie pojedynczych, zaległych kolokwiów. Gdyby i to nie pomogło to> w styczniu przed planowanym terminem egzaminu będą miały możliwość> napisania całościowego sprawdzianu. Miałam zorientować się w liczbie> osób, które będę zainteresowane pisaniem i skontaktować się z Panią w> tej sprawie. Niestety dopiero dzisiaj odebrałam email od Pani, w którym> zamieszczona jest informacja odnośnie terminu owej> „całościówki”. Jest to bardzo nieodpowiednia data, ponieważ> już na początku grudnia ten termin został zarezerwowany na inny> przedmiot. Bardzo proszę o wyznaczenie innego, dogodniejszego terminu w> najbliższym czasie. Proszę również o kontakt ze mną poprzez email lub> telefon. Bardzo przepraszam za zaistniały problem, ale po prostu> musiałam nie do końca Panią zrozumieć podczas naszej wstępnej rozmowy> odnośnie okresu, w którym miałam się z Panią kontaktować w tej sprawie.> > Z poważaniem Olga Kozera



Dobry wieczór,Co Państwo piszą w poniedziałek, 7 stycznia 2008 o godzinie 9? Proszę o dokladną informację.Ogłoszenie juz wywiesiłam jakiś czas temu, nikt nie zareagował, a sporo osób chodziło pytać o termin kolowkium zaliczeniowego.Czy Pani zdaje sobie sprawę, że kolowkium zaliczeniowe z wykładów, zarówno termin pierwszy jak i poprawkowy muszą się odbyć przed rozpoczęciem sesji?????? Ile Państwu zostało czasu? A Pani nawet nie zaproponowała jakiś terminów..... Dzisiaj dopiero podeszli do mnie Pani koledzy z grupy....Bardzo mi przykro, ale ja nie widzę mozliwości pisania tego kolokwium w innym terminie. Bo go po prostu nie ma.Iza Greń

Szanowna Pani Doktor
Przyjdę do Pani w poniedziałek rano uzgodnić dokładnie wszystkie ewentualne daty kolokwiów. Dziś na wstępie chciałabym zaproponować drugi termin całościowego kolokwium na dzień 18 stycznia, a całościowe zaliczenie przedmiotu na 25 stycznia.
Z poważaniem Olga Kozera